Ooh die eerste foto, van Mariel Manuels afstudeercollectie! Vond ik zo leuk om te zien in het MOMU.
En ehm, ik studeer Theater-, Film- en Literatuurwetenschappen + Engels. Heel interessant, maar wel best zwaar! Ben me momenteel aan het afvragen of ik niet teveel hooi op m'n vork heb genomen... Wat doe jij eigenlijk?
10 comments:
i love the photos with the three girls.
and i can't work out how you feel... i hope it makes sense to you
http://itscohen.blogspot.com/
I love the photos! xo
Dankjewel : D
Al naar het nieuwe album geluisterd?
i love all of these pictures so much. x
pretty!
Thankyou! I know, I really do need to invest in some. The one I wanted seems to be sold out everywhere though!
Mooie foto's allemaal!
Dikke kus ♥
Ooh die eerste foto, van Mariel Manuels afstudeercollectie! Vond ik zo leuk om te zien in het MOMU.
En ehm, ik studeer Theater-, Film- en Literatuurwetenschappen + Engels. Heel interessant, maar wel best zwaar! Ben me momenteel aan het afvragen of ik niet teveel hooi op m'n vork heb genomen... Wat doe jij eigenlijk?
--------LOVE YOUR BLOG----------
this post too.
btw;we should meet!
& niet op de fiets nu,haha
kisses ,Charr
I love the colorful make up !
http://selenite.weebly.com/
Post a Comment