I'm not feeling very well today. I just drank gallons of tomato soup and I'll guess that I'll just rest and watch silly movies for the day. Any suggestions?
After that I'm going to reply to some unanswered comments because they're all so very sweet. Thank you so much and have a wonderful Sunday!
7 comments:
Hopelijk voel je je snel beter!!
Ik heb de vrijdag ook zo de hele dag in de zetel doorgebracht. Moet toch vanzelf overgaan...
xxx
I love your layout! the small text looks fab!!!
aww :/ ik haat zondagen! verveel me ook een beetje.
jammer dat je moet werken, ik ga wel ja!
en dankjeee.
haha typisch van die vriendin! maar wel grappig.
en ja, zara is zo heerlijk, sowieso altijd al, maar deze collectie is gewoon echt echt echttt prachtig <3
xxxx
bedankt voor de hulp met mijn geplande updates!really appreciate it!
XX
http://loresfashion.blogspot.com
ahhwww..
feel good movies usually help me too
prachtig filmpje zeg ! hopelijk voel je je snel beter !
Ik hoop dat je nu weer fris en uitgerust bent. En zo niet: gewoon nog een dagje doen. Take your time :)
Post a Comment