After what seems like an shipping odyssey and a delivery of the wrong sunglasses, the kind people over at ASOS have shipped this precious pair my way. I've been wearing the same green oversized sunglasses since I was thirteen, time for a change. Fingers crossed.
P.S. Still no new layout. Plenty of ideas but no time to execute them.
P.P.S. Spring, don't ever leave me again. xoxo
12 comments:
LOVE them!
ah die is cool!
ik heb eigenlijk niet eens een zonnebril :p misschien moet ik binnenkort maar eens een aanschaffen, maar ik vind het altijd zo'n gedoe om het juiste model etc. te kiezen. 8)
Love, love, love.
Leuk model!
Mooie zonnebril. Ik werk ook aan een nieuwe lay-out, k vind het echt moeilijk! Liefs
Heel mooi!
Heey! Mijn excuses, ik ben de laatste tijd niet zo'n actieve blogger meer en ook wat laks in antwoorden.. Maar ik ga je volgen en je eventjes tussen mijn lijstje droppen!
In H&M vind je ook zo'n ronde brillen!
De mijne komt van daar ;)
ah deze is echt mooi!
Heb deze ook al een tijdje op mijn wishlist staan. Post je een aan-foto wanneer je hem krijgt? Ben echt benieuwd! :)
Ja, ik zit op kot in de straat die in het verlengde ligt van dat pleintje :) woon jij ook in Gent?
Prachtige zonnebril!
Post a Comment