Saturday, March 26

Sun = sunnies


After what seems like an shipping odyssey and a delivery of the wrong sunglasses, the kind people over at ASOS have shipped this precious pair my way. I've been wearing the same green oversized sunglasses since I was thirteen, time for a change. Fingers crossed.

P.S. Still no new layout. Plenty of ideas but no time to execute them.
P.P.S. Spring, don't ever leave me again. xoxo

12 comments:

The fashion building / DIY said...

LOVE them!

Kimberley Brandsma said...

ah die is cool!
ik heb eigenlijk niet eens een zonnebril :p misschien moet ik binnenkort maar eens een aanschaffen, maar ik vind het altijd zo'n gedoe om het juiste model etc. te kiezen. 8)

Kathleen 100% Coton said...

Love, love, love.

Laura said...

Leuk model!

Fauve said...

Mooie zonnebril. Ik werk ook aan een nieuwe lay-out, k vind het echt moeilijk! Liefs

Anonymous said...

Heel mooi!

Sally said...

Heey! Mijn excuses, ik ben de laatste tijd niet zo'n actieve blogger meer en ook wat laks in antwoorden.. Maar ik ga je volgen en je eventjes tussen mijn lijstje droppen!

Unknown said...

In H&M vind je ook zo'n ronde brillen!
De mijne komt van daar ;)

jip said...

ah deze is echt mooi!

Katrien said...

Heb deze ook al een tijdje op mijn wishlist staan. Post je een aan-foto wanneer je hem krijgt? Ben echt benieuwd! :)

Katrien said...

Ja, ik zit op kot in de straat die in het verlengde ligt van dat pleintje :) woon jij ook in Gent?

Anonymous said...

Prachtige zonnebril!